Starship
NICE DAY WITH THE NICE FRIENDS !
Saturday 17 March 2012 • 17:37 • 0 comments

Hi to all readers :)
okey , dah tiga minggu or sebulan kot saya tak update . erm bosan laah , nothing have to do !!

First , phone kena rampas sebab haritu ada spotcheck besar besaran . kena terok kot bhai !
PKHEM kata kalau tak mengaku then dia jumpa dalam loker , student tu akan kena gantung asrama . shit ! sapa nak kena gantung , nanti buruk laa buku disiplin . so ramai jugak yang mengaku . saya mengaku and tak menyesal pon sebab phone murah aje , hewhew :3

Next , pi kem !!
oh , damn . memang benci gilo kem kem nih , but it's a new experience :D
kena masuk dalam gua , panjat bukit , and masuk dalam paya . time dalam gua saya sorang aje yang menagis , takot terok kowt derr , auoch ! dah la tak mau cerita dah 

Last , ada ujian satu dekat sekolah . boleh jawab but math !!
saya GAGAL ! memang tak boleh terima gila yang math saya gagal , teros call mak and nangis nangis cerita yang saya tak boleh pi laa dengan math ni !

Hahh , sekarang dh cuti seminggu . 
hari khamis saya hang out with my lovely friend . kawan sekolah rendah . dah dekat 11 tahun kami berkawan . wow lama tuu ! 

AWESOME DAY WITH ZATI ANDISSA , QIZTINA JEHAN , NURTASNIM HASHIM and me NURUL ATHIRAH . HAPPY SANGAT !



SOME WORDS!


Welcome to my paradise. What do you want in here? Okeh, steal anyhting what you can steal. bold italic underline strike

Profile
Stuff
Tagboard

Talk Talk here !

Shoutbox
Rewind


Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nurul Athirah