Starship
About 2012
Saturday 28 January 2012 • 20:16 • 0 comments

Salam .

Ermm sepanjang dua minggu setengah aku jadi senior smvkangar , BEST sangat !
Junior baik-baik , tapi ada jugak yang mangkok . Besa la tu manusia . Tak semua perfect (:
Awai tahun semua muka suci jaa , tak tau la semua tu fake ka dak . Hope semua yang suci tu real laa .

Minggu yang paling awesome bagi semua pengawas smvkangar is :

 " MINGGU ORENTASI SMVKANGAR FORM 4 "

Wah ! bangga gilo . Kami as pengawas jadi fesi . Setiap sorang fesi akan ada 20 lebih lebih anak buah .
Anak buah aku semua comel comel . aumm :D
Lekat sorang junior jadi adik angkat ! ( muhammad firdaus )
comey mata bulat O.O . Suka sangat . Baik ja

Minggu yang paling banyak habis duit is :

" PI SHOPPING KAT PADANG BESAQ ! "

Best gila , yang pi padang besaq tu just student yang tak penah buat kesalahan kat hostel ja . Aku baik so boleh pi . HOHO ! Aku beli baju dua helai dengan beg satu ketoi . Pekena puluit ayam . Kira kira balik bajet semua dekat seqatoih aku habis kat sana !!
Ketaq beg duit aku nak bawak keluaq duit :D
Tapi kira pi shopping sendiri puas gila . Semua yang aku nak dapat . best

Banyak sangat la yang best sepanjang dua minggu setengah jadi senior .
Sampai malas nak cerita banyak banyak .
Dah la nooh sampai sini ja . Hari ni cek nak balik hostel dah . Rindu kawan kawan .
Muah , sayang hampa semua !


SOME WORDS!


Welcome to my paradise. What do you want in here? Okeh, steal anyhting what you can steal. bold italic underline strike

Profile
Stuff
Tagboard

Talk Talk here !

Shoutbox
Rewind


Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nurul Athirah