Starship
akak nak benda alah tu =='
Saturday, 10 September 2011 • 20:09 • 0 comments

assalamualaikum ..
dah lama mengidam benda alah tu..
haish bila laaa nak dapat
nak tahu tak benda apa 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

haha nie laa yang tiap tiap hari nurul atyrah mengidam..
hehe..
sebelom raya lagi..
" mak beli laa camera , lumix pown tak pa , janji ada "
" bole laa mak "
mak says ::
" tengok laa dulu yea .. "

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



semalam nurul atyrah cite kat mak yang pasal instant camera..
murah jer mak
RM 268 jer
comel pown cute jugak..
wana pink mak tau ta..
dekat alor setar , akak p tengok..
tapi besok akk dah na balik ostel..
ta sempat laa na g beli..
urmm macam mn ea..
tapa nnt mak p beli
dah tu mak p hantar kat akk 23. sepetember . 2011 
kat smvkps k !
hehe ok
myb bukan yang camera segera tu kowt akk..
ok jer , janji ada !

.
.
.
.
.
.
.
.
.

 harapa laa mak bagi yang nie
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



hehe..
dslr , u tunggu i yea ..
tunggu dan lihat jer laa ea 23 . september . 2011 nie !!





p/s : ta sabaq baq hang !!

SOME WORDS!


Welcome to my paradise. What do you want in here? Okeh, steal anyhting what you can steal. bold italic underline strike

Profile
Stuff
Tagboard

Talk Talk here !

Shoutbox
Rewind


Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nurul Athirah