Starship
kehkehkeh !!
Friday 12 August 2011 • 06:58 • 0 comments

selasa malam rabu :: tarawikh dekat surau aspuri dekat SMVKP's.
saya dengan hanis ruzaini :: hantu pakai telekung

mata dia mcm pakai celak kan,tapi nie mata betol laa !

(:

syifa nadia,wada,cu'ex :: hampa mangsa weyh !

wada

nadia

cu'ex
citer ny mcm nie ::
aku ng jenny na g toilet dekat blok fom 4.sbb sakit perot
so aku pown teman kan laa si jenny nie.
aku tunggu depan bilik basuh.
jenny ta jdi masuk..
dia na sembang dulu baru na labur saham.
kami pakai telekung.
aku n jenny just berdiri mcm biasa laa...
nadia.wada n cu'ex na turun tangga dari dorm depa.dorm L
nadia nie nampak aku ng jenny pakai telekung.
dari jauh dh nampak mcm tyrah n jenny..
nadia tengok sekali lagi.
awad yang depa nie keras jer.
ta gerak pown.
biro ker ?
ustazah ker ?
ta pown 
........................
dari jauh aku dh nampak depa muka cuak giler,
apa lagi aku ng jenny teros dapat akal na kacau bdk bdk cute nie !
bila dh depa nampak aku n jenny berdiri keras,depa taros masuk dorm.
duduk senyap jer,,,
aku n jenny naik dorm dorang n main pintu..
buat bunyi mcm mcm..
main tombol pintu..bunyi ek.ek.ek
ketaq kowt !
aku nampak baldi.
aku taros baling baldi tu,.
yang aku n jenny na pecah perot gila gelak kat depa...
haha..!
aku n jenny pown sama ta p sembahyang tarawikh sbb kacau bdk bdk cute nie..
niat di hati na simpan sume rasia nie sampai mati..tapi apa kan daya..
sume nyer dh kantoi !!
=Oo=







SOME WORDS!


Welcome to my paradise. What do you want in here? Okeh, steal anyhting what you can steal. bold italic underline strike

Profile
Stuff
Tagboard

Talk Talk here !

Shoutbox
Rewind


Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nurul Athirah