Starship
ANUGERAH !
Saturday 6 August 2011 • 20:20 • 0 comments

assalamualaikum , jawab dalam hati  jer k (:


besok hari yang saya tunggu tunggu !
oh god ! cepat nyer hari berlalu..
besok :: kena hadir ke sekolah ):
besok :: saya dapat anugerah ((((((:
btw saya dpt anugerah coz menang kuiz science.
ta sangka giler.
saya nie macam bidan terjun tau ta.
tiba tiba jer sume classmate pakat na bubuh nama saya dalam senarai student yang masuk kuiz.
but ta kisah laa..
haha..!
sebelom na g kuiz tu wadi [ my classmate ] dia salam dulu.
kiss pipi wish n hope macam macam..
she says :: " tyrah , jangan malu kan our class 4 fesyen 1 k ! "
i do and i try my best !!
in kuiz science ada 3o soalan.
setiap 1o soalan is 1 sesi..
mean ada 3o so ada 3 sesi laa..
saya jawab dengan membekal kan sebatang pen yang berwarna hitam kowt ..
dengan ta stduy..dengan  just igt balik apa y teacher putri ajar..
but alhamdulillah ..
allah sayang kan umat nyer..
and i got what i want !
thanks ALLAH (: 

SOME WORDS!


Welcome to my paradise. What do you want in here? Okeh, steal anyhting what you can steal. bold italic underline strike

Profile
Stuff
Tagboard

Talk Talk here !

Shoutbox
Rewind


Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nurul Athirah