Starship
aku dah tawar hati kat dia (:
Friday 29 July 2011 • 21:25 • 0 comments

assalam
betol kata orang ramai
" ta sume benda yang kita sayang akan teros jadi milik kita "
so kalau ada something yang perlu kita lepas just biar kan.
jangan na sedih sangat myb ada benda lain yang lagi best untuk kita (:
sabar jer laa !

sekarang aku pown sama..
nie keputusan aku
yang aku na lepas kan dia.
dia bukan untuk aku..
n aku ta pasti yang aku betol betol ada jodoh dengan dia..
drpd aku di kecewa kan lebih baik aku lepas kan dia awal awal..
myb aku ta bp na kecewa coz nie keputusan aku..
so aku kena terima sume nie..

dia suruh aku paham dia.
okey sayang ,, aku try
tapi mesti hang anggap y aku nie ta penah phm hang..
aku kecik hati sesangat..
yang aku selalu marah marah hang sebab aku geram !
ada ker hang na phm y aku nie sllu kecik hati ?
ada ker makhluk alien lain y phm aku ??
ta kan !!
aku just na hang jer y phm..
tapi hang .........................?!
hang asyk suruh aku jer..
sampai bila ?!

hang sllu na hapy kan aku..
mmg aku gelak
tapi hati aku still ta hapy dgn cara hang..
mmg hang bukan untuk aku  !




SOME WORDS!


Welcome to my paradise. What do you want in here? Okeh, steal anyhting what you can steal. bold italic underline strike

Profile
Stuff
Tagboard

Talk Talk here !

Shoutbox
Rewind


Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nurul Athirah