Starship
sesaja.
Wednesday, 8 June 2011 • 21:17 • 0 comments

hehe :)
dengan tasnim.hoho.tapi gambar kat kedai nie ta bayak sbb kami kena halau.saya tanya tasnim.."wey kita kena halau ker kena hambat ? ".. tasnim jawab " kita kena halau ! "

hehe.time nie snap pic dekat depan kedai selipa.konon nyer macam ada kat padang besar.hoho
hoho.time nie kitaorang tengah reunion.just sebilan orang jer yang dapat menghadirkan diri.yang lain mati syahid dah.
[ reunioun 6.jun.2011 at KFC jitra ]
sebenarnya gambar nie saya dan tasnim.tapi saya tengok gambar nie agak cute so aku terpaksa crop gambar tasnim.hoho.sorry sayang !
[ comel ladybug tu ]

SOME WORDS!


Welcome to my paradise. What do you want in here? Okeh, steal anyhting what you can steal. bold italic underline strike

Profile
Stuff
Tagboard

Talk Talk here !

Shoutbox
Rewind


Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nurul Athirah