Starship
kakak na nasi tomatO bkn nyer burger ..!!!
Saturday 23 April 2011 • 07:23 • 0 comments

hari nie sabtu..
pasar malam kt tanjung pauh..
saya pesan kat adik beli kn nasi tomato..
gerai dy dkt ng gerai jojO..
dpn gerai jojo jer p0wn..
bkn nyer jauh sgt...

tp tah setan apa tah..y dengki
ta bagi aku mkn nasi tomato..
adk aku bule buta smpai buta tahap gaban ta nmpk gerai tu..
dpn mata dy jer...
adk aku nie call laa...
tny mcm2...

tgk tgk sampai jer kat rumah..
hempeh haram p0wn tada..
dy bule bwk balik burger...
ku benci betol laa...
dh laa tgh kempunan na makn nasi tomato...iisshhh !!


besok aku tetap na cari jgk nasi tomato tu....
sebelom aku balik ostel..
aku ta mau aku mati kempunan na mkn nasi tomato...



sedap nyer.....
the end


SOME WORDS!


Welcome to my paradise. What do you want in here? Okeh, steal anyhting what you can steal. bold italic underline strike

Profile
Stuff
Tagboard

Talk Talk here !

Shoutbox
Rewind


Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: Nurul Athirah